Tuesday, June 7, 2011

my unlucky day....oh damn!!!!

hari tu pak lang aq dtg uma.... kite0rg mlas nak msak.....then kite0rang makan kat luar....tempat besa r br0.....tempat owg thailand msak tuh.....huh....1st....aq 0rder la t0m yam campur,daging masak merah,telur bungkus,kailan ikan msin.....yg pnting ni dia....IKAN SIAKAP MASAK 3 RASE.... w0w....glew besttt...huhu.
hehe....tu diaa...
i like this one....
sebenarnye bkan cmni gamba die....nie da 
mcam rendang jew..
ni kecik.....yg order tuh lgi besa....
ermmm.....yummy                                                                                               
....

haha......tpi still x derk kaitan ngan entry kan.....
1st bad luck tuh.......aq order tea '0' ais
then ok lah.....pas ase.....mak ai......glew pait....air tuh......x pew r...
lme2...aq da x bley nak mnum.....aq kac kat mak aq...
aq nak 0rder air len....
ckp kat org tuh nak order BANDUNG LAICI
lme nak mti tggu pastu x dpt ag
smpai la sume mkanan smpai
pastuh k0n0nye nak mkn
tg0k2
die kac due2 garfu.....camne nak mkn???
huh
mmg nak kne saman org ni...
pastu ckp kat die x derk sudu....
pastu lmeeee lpas tuh
bru die kac sudu.....
da nak abih mkn k0t......
kan tdi order air bandung laici
alih2
yg dpt
mil0 laici......
masalah tul lah ngan owg tuh......
x pnah aq minum mil0 laici.....
k0 glew kew hape hah....
haishhhh....
ntah papew.....
dlam mse yg pndek tuh sme kne kat aq
owg len x kne p0n....
huh


p/s:jgan ckap byak2 kat kedai.....nnt kat dlam dpur die ludah kat lauk bru taw
[mkan la kaw ludah aq...hak3]


atototo..blog sye x comeyl cam awak..hit like if you like !

No comments: